Bebeğimin kakası normalde sarı ve beyaz pütürlü oluyordı. Banyo yaptırdım. Sabah kalkınca yeşil ve mukuslu olunca ishal mi oldu acaba dedim. Ateş yok. 1 gün bekledim geçmedi 1 günde 9 kakalı bez oldu hatta ve kakanın yeşili koyulaştı. Dün acile gittik kan tahlilinde enfeksiyon çıktı. Gaita testi temiz çıktı. Serum verildi. Flagyl antibiyotik şurup verdi doktor. Dün akşam vermeye başladım sarıya döner gibi oldu. Sabah bi baktım yine koyu yeşil kaka. Ateş yok hala. Bazıları yeşil kaka normal diyor. Şimdi de pütürlü oldu ama hala yeşil. Ne zaman geçer ? Bebeğimi hasta ettim diye içim hiç rahat değil.