belinayimmm Arkadaşlar 1 ayımız dolmak üzere alerjik mama kullanıyoruz mamayı tekrar doktorun yazmasımı gerekiyor lütfen bilen yazsın
Serapsfb belinayimmm raporlu oluyor zaten saglik ocagina gidip yazdirmaniz gerekiyor rapor suresi dolunca tekrar kendi doktorunuz yeni rapor yazar