arasbek yenidoğan döneminde süt bezesi olduğu için sağıp biberonla vermeye çalışıyordum asla almıyordu. 5-6 aylıkken iş için çocuğuma süt sağıp bıraktım. Babaannesi içirebildi. Araştırmalarım sonucunda bendeyken sanırım memenin kokusunu aldığı için kabul etmiyordu. Şöyle bir yöntem deneyebilirsiniz. Bebeğinize kim bakacaksa (sakin ve sabırlı biri olmasına dikkat edin) alıştırma yapın sütü sağıp bırakın ve siz evde bile bulunmayın. Zamanla alışacaktır.