dadofboy Merhabalar, çocuğum 13 aylık desteksiz ayağa kalkıyor ve düz durabiliyor. Fakat ne zaman onu yürütmeye çalışsak parmak ucunda yürümeyi deniyor daha kendisi yürümeye başlamadı. Sizce endişelenmeli miyiz?
3kedili2bebekli dadofboy yürütmeye çalışırken ellerini tutup yukari kaldırmayın siz eğilin ve kolları kendi göğüs hizasında kalsın o zaman tam basar 😊
yohh_yavv dadofboy bizimki de öyleydi canım ne zaman desteksiz yürümeye başladı o zamn düzgün yürüdü şuan 13 buçuk aylık 15 gündür kendi yürüyor
mysozclk dadofboy desteksız yürümeye baslayınca duzeliyor bu durum kızımda hep parmak ucunda gıttı 11 bucuk aylık suan 15 gundur duz basıp yuruyor ama eger parmak ucunda devam ederse desteksiz doktora soyleyın asıl tendonunu bakıyorlarmış sertlik var mı diye
saadet70 Benim bebeğim de başlangıçta öyle yürüyordu elinden tutarken aşağı doğru götürüyordum ellerini tam basıyordu zamanla tam basıp yürümeye başladı