HELELEKADIN kızım 23 aylık, detaylı ultrasonda gözükmedi doğduktan sonra öğrendik lohusalık psikolojisi ile birleşti çok zor zamanlar geçirdim, bebek görmeye gelenler görmesin sormasın diye sürekli şapka ile gizlemeye çalışıyordum ama artık çok alıştım tepkilere gayet normal bir şekilde ameliyatla düzelebileceğini ve duyduğunu söylüyorum, emin olun duyabildiği için siz de ben de çok şanslıyız 🙏 estetik kısmı bir şekilde hallolur. Topluluğa girerken saçlarını toplamıyorum çok göz önünde olmasın bilmeyenler farkedip sormasın diye, onun dışında artık saklamıyorum çok alıştım eminim siz de aşacaksınız bu durumu. Tek düşüncem ilerleyen yaşlarda akran zorbalığına uğramaması adına bu durumu ona çok normalleştirerek anlatmak ve özgüven kaybı yaşatmamak, en azından ameliyat olana kadar ☺️ rabbim dermansız hastalık vermesin inşallah