onlyy Kızlar bugün idrar tahlili verdim ama regl olduğumu söylemeyi unuttum doktora çıktıktan sonra aklıma geldi şimdi sonuçlara baktım eritrosit değeri 127 diyor çok korkuyorum y
aycasil Regl olduğunuz için idrarda kan hücresi görülmüş onun içinde yüksek cikmiş olabilir ki yüksek ihtimal bu yüzdendir. Bence doktorunuza söyleyin regl bittikten sonra konrtol için tekrar idrar isteyebilir