ewalove Bugün kontrole gittik sadece 450 gr almış boy uzaması olmamış dedi doktor. Endişe etmeli miym? Aşırı moralim bozuldu. Doktor normal dedi ama bir de sizlere sormak istedim?
benfiru ewalove bugün 5 ay kontrolümüz vardı canım. Bizim kız da 500gr almış doktorumuz normal bu aylarda artık kilo alımı azalacak 500-600gr yeterli dedi. Ama sizden farklı olarak bizim boy uzamış.
Credcent ewalove sıkma canını benim bebeğimde 300-350 Gr arası almıştı. Tam atakları başladı hasta olmuştu. Emmek istemedi uyumak istemedi. Kötü bi aydı 👍😊
ewalove benfiru bana da bu aylardan sonra böyle olur kilosu dedi ama zayıf bir çocuk zaten ondan üzüldüm baya. Boy artışı olmamasına şaşırdım acaba yanlış mı ölçtü çok kıpırdamıştı çünkü bu aya kadar hep uzardı aslında. Teşekkür ederim cevabınız için.
benfiru ewalove kilo artımı olmuş baş çevresi de arttıysa bence boya çok takılmayın. Zaten olumsuz durumda doktor söylüyor. Biz anne sütü almadığı için ek gıdaya geçiyoruz artık doktor biraz daha toparlanır dedi sizin de öyle olur