Merhabalar. Bebeğim Memorial’de dünyaya geldi. İletişim halinde kalacagım (telefon numarasını veren ) aylık rutin kontrollerine götürebileceğimiz ilgili bir doktor arıyorum .illa memorial olmasına gerek yok. Başka hastanelerde olur. Önerisi olan var mi acaba 🙏🏻