Merhabalar, 19 aylık kızım var, iştahı şu sıralar iyi, ancak sorunum şu; karnabahar kereviz patates yemeği gibi yemekleri çatalla hafif ezersem yiyor tane verince yemiyor blender kullanmadım hiç. Elma armut gibi şeyleri ısırarak yiyor yani çiğnemesinde sorun olsa onları da yemez. Böyle bişey başına gelen oldu mu hiç?