sebur biz de öyleydik yarım saatte bir emmek istiyordu.Koalanın ağaca sarıldığı gibi sarılıyordu bana☺️ Annesi daha senin karnında hissediyor bebişim kendisini,göğsünde huzur buluyor.Dünyaya çok yabancı henüz.Çok yorucu biliyorum ama biraz sabret ve keyfini çıkar.Memede kalmaso hep doymak amaçlı değil,sevgi alıyor güven alıyor.Ben emzik vermedim,ilk aylar çok önerilmiyor diye.Sonra zorlandım mı zorlandım.
Şimdi 4 ay bitti,atak haftalarındayız,diş huzursuzluğu başladı sonradan emzik denedim tuttu.Tuttu ama şimdi de meme reddi yaşıyoruz.Emerken sürekli emzik istiyor,memede huzursuz,ağlıyor.Büyüdükçe meme emme sıklığı azalıyor,dinleneceğin günler olacak.Daha da yorulacaksın bazen de☺️