22 aylık kızım yaklaşık 5 aydır her gece kalkıp bağırarak uyanıyor . Susturmaya uyutmaya çalışmak da çok uzun sürüyor. Odaları değişirdim yatakları değiştirdim . Kıyafetlerini değiştirdim her şeye dikkat ettim ama yok düzelmiyor . Teyzesinde kldı geçen acaba değişiklik olur mu dşye orda da ağlamış . 2 aylık da oğlum var o ağlayınca o da uyanıyor . Aylardır uykusuzum . Gerçekten yıprandım , zayıfladım çöktüm resmen ya . Böyle çocuğu olan var mı benim çocuğum niye böyle yapıyor bi fikir verin