Alyehus merhaba, benim en başından beri denemediğim yöntem gitmediğin doktor emzirme danışmanı kalmadı ama bebeğim asla emmedi (hala keyfi yerindeyken uykuluyken emmesi için uğraşıyorum) benim süt kanallarım darmış doğumdan sonra hep tıkanıklıklar yaşadım hastanede yattım çok ilaç kullandım hala aynı ama doktor yapı meselesi yapacak bir şey yok sürekli sağım yap dedi. Anneminde sütü çokmuş bence o yüzden benimde çok. Çünkü ben iyi beslenemiyoejm düzenli sağım da yapamıyorum bebeğim hiç durmuyor. Gurbetteyim burda kimsem yok