Drnk Kızlar emerken de öyle sürekli terliyo havlu koyup durıyorum bi iç zıbın bide tulum giydiriyorum yine terliyor kaka yaparkende sesli yapıyor acaba üşüttümü terleyince de sırtı soguyo buz gibi oluyor
Safissssss Drnk Benimkininde kafası çok terliyor,doktora sordum,oda ısısındandır dedi.emmeye başladığı andan itibaren karnından sesler geliyor
Safissssss Drnk kakayı sesli yapması gazdan olabilir diye düşünüyorum benimkide bazen gazla birlikte çıkarıyor gürültülü yapıyor kakayı
Drnk Safissssss aynı benimkide öyle oda ısısa da 25 26 arasında ya sürklş omuzları sopuk terledigi için acaba üşüttümü diye korkuyorum
Safissssss Drnk sizinde ilk bebek galiba napıcamızı şaşırıyoruz, o kadar dikkat etmişken grip olmuş dedi doktor, baştan beri burun tıkanıklığı var hergün açıyorum serumla
Demet07 Kızlar bebeğim 6 aylık olcak. İlk 3 ay yaşadım soylediklerinizi kafası emerken çok terliyordu emerken karnı gurulduyordu kaka yaparken zorlaniyordu kabiz olmamasina rağmen doktor a gittim gazdan demişti.İçiniz rahat olsun geçer.