Kızım göğsümden içmiyordu sütü sağarak biberonla veriyordum 3 saatte bir 90 100 cc falan içiyordu. İki gündür içmeye başladı çok şükür göğüsten. Ama doyup doymadığını anlamıyorum huzursuz değil. Ama çoğunlukla uyuyakalıyor memede. Çişli bez sayarken bez çok mu ağır olmalı onu nasıl ayarlıyoruz sayarken. Sarı yer komple yeşil olduğunda mı? Bir de kaç olmalı bez sayısı? 24 saati mi baz alıyoruz sayarken yoksa gündüz mü