hilal139120 ben beş buçuk aylıkken başladım tadimlarda , sütümden artık doymadigi için biberon maması veriyorum gece uykuya gecişte bide sabaha karşı oyuzden onu kesmek için ek gıda daha iyi olur, ki zaten doktor ve hemşireye başladığını soyledigimde iyi dediler oyuzden karıştırarak veriyorum ben sebzeleri tadım bitti sayılır 😊