Safissssss Bebeğim gece gündüz gaz sancısı çekiyor damlalar pek etkili değil,mesajda yapıyorum yok... Emzikle duruyor, vermezsemde sürekli ağlıyor, veren varmı
sabirsizbebek15 Safissssss evet tabi ki ver. Çok tok olmadığı zamanlarda yüz üstü yatır annesi. Bir d3 kimyon kürünün çok faydasını görmüştük biz
Deletedmom285 Safissssss Tabiki verilir canım 🤷🏻♀️ gaz sancısının yoğun olduğu günler için rezene kimyon verebilirsin bir çay kaşığı kadar sende içebilirsin emziriyorsan hem rezene sütte yapar
Esesen Safissssss rezene çayına kimyon koy iç gün içinde her bez değişiminde bisiklet yaptır bebeğin bacaklarını ve hafif hafif karnına doğru itikle baya gaz çıkarıyorlar öyle benim oğlumda da vardı.simdi her bezini degistigimde mukakkak yapıyorum bacak hareketlerni iyi geliyor
Mom103 Safissssss iyi yapmışsın ben de vermeye çalıştım da almadı 4 aydır emzik olarak kullanıyor beni güzel kızım🥰
GameProMom Canım benimkide emziği sadece açken tutuyordu, gaz sancısı olduğunda gözü hiçbişey görmüyordu , belki sende de öyle bi durum olabilir , ama emziğin kanıtlanmış bi zararı zaten yok , aksine ver tutsun rahat edersin ☺️