Herkese merhabalar 19 aylık kızımın rutin kontrolleri esnasında tsh’ı 0.151 çıktı.Ek olarak t3 t4 verileri de yüksek.
Çocuklarda hipotiroidi duydum ama hipertiroidi hiç duymamıştım.cuma günü nodül olup olmadığına bakmak için tiroid ultrasonuna girecek.
Hafif soğuk algınlığı var ve köpek dişleri patlıyor.Bunlar da etkilemiş olabilir mi?
Başına gelen oldu mu olduysa dönüşlerinizi bekliyorum🌸