Kızlar 14 aylik kızım üşütmüş dr.nebilazatörw konan contair ve ventolin verdi ama asla ve aslaaa kullandirmiyor ilk kez verdik şimdi aglamaktam mahvoldu veremedik yaklaştirmiyor kendine tamamından korkuyor ve dr.günde 6 kere dedi yani vermemiz imkanszz aglamaktan mahvoldu ne yapcam nasul yapicam varmi başına gelen boyle bisey.başka ilaç mi istesem dr.dan yani kullanmamiz imknsz aglamaktan daha kotu oldu cocuk nolur bi çikiş yolu söyleyin bana.tramva kalicak cocukta