Bebeğim 3 gündür ishal 3 gün önce hepatit b aşımızı olduk onun yan etkisi midir bilemiyorum mama+anne sütü ile besleniyoruz mama markamızı değiltirdik ondan mı diye düşünüyorum ama mama değişmeden önce hafif başlamıştı şimdi daha sık oluyor kaka rengi sarı çok da cıvık olmayacak şekilde