babyilkay Kızlar 4 ay oldu doğum yapalı henüz regl olmadım fakat göbeğim büyüyor doğumdan sonra bu kadar göbeğim yoktu normal doğum yapmama rağmen çok kanamam olmadı acaba pis kanın şişliği mi doktora gitmelimiyim bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Fatmauslu babyilkay cnm karnın büyüdü haliyle o yüzden öyle pis kan kalmaz merak etme bir yik snra adet olan var ben iki doğu yaptım ikisinde dede 3 Ay snra adet oldum..