birkimse Bebeğimin hala çok gazı oluyor. Son öğününde ne ye dirirsem yedireyim (yatmadan 3 saat önce yiyor) sindiremiyor. Meyve haricinde.. Var mı öneriniz gece çok acıkır diye endişe edip yediriyorum bu sefer sabaha kadar uyumuyoruz.