Kızlar oğlum (22 aylık) dünden beri resmen salya sümük. Doktora götürdüm boğazı çok kötü kızarmış dedi antibiyotik yazdı. Gribi içinde iburamin ve zaditen önerdi. Sık sık burnunu yıkıyorum buhar veriyorum ama iştah falan sıfır sadece mama içiyor. Ve burnu aşırı akıyor :( salgınmı var acaba ya