Anneoluncaanladim Nette gezerken dışarda satılan çiğ köftelerden gördüm ve çok canım çekti 😣😣 Kızım 3 bucuk aylik, hamileliğin son aylarından beri yemiyorum, yarın alıp yesem mi, yeşilliği baharatı derken gazdan çok korkuyorum 😶😶
Meyra Anneoluncaanladim valla gayet rahat yiyorum hic gaz sorunum olmadi ye üzerine kimyonlu su iç biraz tatli biseyler ye olsun bitsin aklinda durağına midende dursun😀😀
deletedmom4842 Anneoluncaanladim Gaz sorunu varsa bilemedim yemeseniz daha iyi olur zaten 3,5 aylık biraz daha bekleyin gaz sorunu bitince yersiniz
Canansena Anneoluncaanladim kızım 3 aylık çiğ köfte diye ölücektim en son canım o kadar çekiyordu artık yiyorum bir sorunda olmadı 🤗
Elifdeniz Ben 1-2 parça yiyorum daha bu sabah yedim hatta üzerine hemen kimyon çayı içiyorum yani her zamanki kadar gazı oluyor ne az ne fazla
Anneoluncaanladim [bilinmeyen] Elifdeniz Yasemin_Tahir-Mete Summ Meyra deletedmom4842 Canansena sabah kalktığımda hala canım çekiyorsa bir dürüm yemeye karar verdim artik tiksindiğim bol kimyon takviyesiyle. Cevaplarınız için teşekkür ederim ⚘⚘⚘
Ebruege01 Anneoluncaanladim Bencede yemelisin 😊 sütün çeker derler canın bişey isteyince azda olsa yemen lazım diye biliyorum ve öylede yapıyorum 😃
KubraurganAlper Anneoluncaanladim canıniz madem bu kadar çekti 1 tane yogurt ile birlikte tüketmenizi öneririm sonrasında da kimyonlu çay ... ama daha fazlasnı tüketmeyin bnce çünkü her yedigimjz sütümüze geçiyor ...
Anneoluncaanladim O gün bir tane dürüm yedim, kimyonu bastım yediğim her şeye. Gaz şurubunu da verdim, kızım rahatsız olmadi çok şükür 👍🏻 Cevap veren bütün güzel annelere teşekkürler ⚘⚘