Kızlar kızım emzik tutmuyor 1 yaşında oğlum olduğu için rahatlık açısından sakinleşmesi için tutmasını istiyorduk ama olmadı wee damak emziği şu yuvarlak uçlu emzik philips avent bile aldım onu da tutmuyor midesini bulandırıyor parol şuruba batırdım tatlı olsun diye tutuyor ama tutarsa bile birazcık bidaha ki sefere yine aynı oluyor 33 hafta 4 günlük doğmuştu 14 gün küveste kaldı 15. Gün aldık evimize getirdik şuan 49 günlük oldu tutmamakta ısrarcı sanki sorum şu sizler nasıl tutturdunuz neler yaptınız kaynanam emzik emen çocuk akıllı olur diyor haklı mı sizce vazgeçmek istiyorum artık bu emzik faslından😏