Sizce naisl bir duygu kızı.molacak inş ve oğlan epey bizi zorladı yipratti çok simarikti şuan iyi duruldu biraz 6 yaşına girecek erkek çocuğu zor ve benimki sertten anliyor bazen ama kiz farklı tabiki ona farklı davranacam en baş oğluma yaptıklarımı kızıma.yapmyacam tecrübeleyim en başta mesala sinir koyacam oğlum torundu şımarık büyüdü 🥵