menesanin_annesi
Benimde senin dediğin gibi canım bebeğim hep aynı yöne yatardı. 3. Ayında fark ettim kafa yamukluğu oluştu.
Bol bol karın üstü egzersizi yaptırdım ve kafasını döndürdüğü yeri havlu ile destekledim ki o tarafa dönemesin diye.
Şuan 10 aylık artık yatan bebek olmadığı için düzelmiş baya hafif kaldı. Kız olduğu içinde umursamıyorum artık pek çok kafama takıyorum.
Hafif kaldı zaten saçları uzayınca kaybolacak kafa büyüdükçede o da ortadan kalkar