Kızlar merhaba, bebişim 7 aylık. Doktorumuz ocak sonu gibi sünnet yapabiliriz isterseniz diyor. 8 aylık bir bebek olacak ve dönüyor emeklemeye çalışıyor şuan bile. Ben sünnet olmasını istiyorum fakat eşim asla istemiyor. Hiç sünnet olmasın gereksiz bir şey diyor. Din ve sünnet hakkın da yorum yapacaklar lütfen yapmasın. Sadece sağlık ve bilimsel açıdan düşünüyorum. Sizce olmalı mı olmamalı mı? Sizlerde durum nedir erkek anneleriii ?