Kızlar merhaba bebeğim 14.5 aylık son birkaç haftadır emeklemeye başladı tutunup kalkıyor ama sıralama yok ellerinden tutup yürütmeye çalışıyorum ya çok hızlı bi şekilde adım atıyor o da resmen iki ayak birden popo arkada bi şekilde ya da ayaklarını kaldırıyor basmak istemiyor ağlıyor. Zorlamak ve korkutmak istemiyorum ama artık üzülmeye başladım. Bu durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz ?