Kızım 6 aylık.
Sabah yumurta sarısı, öğleden sonra 90 veya 120cc mama (değişiyor miktarı), akşam da az biraz meyve püresi veya biraz bebe bisküvisi yoğurt karışımı, yatma zamanı da 120 veya 150cc mama içiyor.
Bu rutinde bazen püre yerine patates haşlaması gibi değişkenlikler de oluyor tabi.
Gece de 1-2 kere mama için kalkıyor tabi.
Yarın biraz şehriyeli yoğurt çorbası yapacağım inşallah sever 🤷🏻♀️
Eczacı arkadaş artık mamayı çok azaltın gıda daha fazla tüketsin verin her şeyi dedi ben de acaba yetersiz mi veriyorum diye tedirginim.
Sizce az mı veriyorum ek gıdayı, daha mı fazla vermeliyim anlamayamıyorum ki..
(İlk çocuğum ve çok tecrübesizim desteksiz bakıyorum)