benim bebeğimde böyleydi 1 aylık daha doktora götürdüğümde isilik dedi. Bende her gün yıkıyorum ve çok sıcak tutmamaya çalışıyorum geçti çok şükür.. masaj yağı ile nemlendiriyorum arada ama içinizin rahat etmesini istiyorsanız bir doktora götürebilirsiniz 🥰