Kızım 6 aylık. Mama sandalyesine yeni oturmaya başladı. Bir süredir de kabız. Kendini bir tarafa koyup kendini sallıyordu ıkınarak. O kısımda böyle birşey çıkmış. Karnının altında sol tarafa bele doğru. Bezin şeffaf yeri gelen kısımda. Dün farkettim pişik kremi sürdüm . Bugğn de yıkadım bezi aşağıdan bağladım. Sizce pişik mi ne yapmak gerek başka.