aybarsinannesi1 Doğru hatta en iyi bilgiyi doktorda verir ama benim doktorumun dediklerini diyim, doğumdan sonra 1 yıl adet olmamak veya düzensiz adet olmak normal karşılanıyor. Bu durum aktif emzirme varsa 2 yıla kadar uzayabilir. Ben 18. Ayda olmuştum