Merhaba öncelikke 4 aylık bebeğim var 2 aylıktan sonra seler çıkarmaya başlamıştı. Agu gibi ve seslere karşılık veriyordu hu hu hı hı gibi 3 ayı geçince kesildi hepsi aguda demiyor şuan 4 ay 10 günlüğüz böyle olup düzelen varmı çok endişeleniyorum. Bana karşılık vermesini çok özledim. Artması gerekirken azaldı başına böyle bişey gelen varmı normel mi sizce