Hanımlar ya benim kızım şimdi 3 aylık yani 96 günlük ama hala elini bir şeye uzatmıyor ben elini tutuşturunca tutuyor ama onun dışında yok yani hiçbir şekilde ya bazen ağzını da götürdü oluyor. Ama onun dışındaki bütün her şey normal mesela uzandığında başını kaldırmaya çalışıyor elini benim parmaklarıma tutup kendini kaldırıyor ben elini tutmasam da. Başın tutması falan normal ama bilmiyorum ya niye böyle nesneler yeterince dikkatini mi çekmiyor ben anlamadım. Böyle hareketli olup nasıl tutmuyor yaa. Siz de nasıl