poyrazsema002 Oğlum 4.5 aylık dün geceden bu saate kadar hıçkırıyor 5 dk kadar kesiliyor sadece sonra yine başlıyor nedendir bilgisi olan varmı kötü birşeymi acaba korkuyorum hastaneye götürmeme gerek var mı ?
Minigiimm_ poyrazsema002 bu kadar uzun süre hıçkırması normal mi geçiçi olmalı diye biliyorum.İsterseniz tedbir amaçlı bi hastaneye götürün içiniz erhatlamış olur hem
63_hulya_63 poyrazsema002 okadar hıçkırık normal dgl bence .solunum yoluna süt kaçsa vs.bilemiyorum bukadar hıçkırık neden olur bir götürün ilk defa duydum bebekte
imaddesi poyrazsema002 emzirince de geçmedi mi.? Benimkini hıçkırığı emzirince veya ağladığında geçiyor
poyrazsema002 Minigiimm_ evet bende ona takıldım zaten normalde en fazla 20 dk da geçer ama bu başlıyor biraz duruyor sonra yine
poyrazsema002 63_hulya_63 eyer akşama kadar devam ederse götüreceğim duruyor 1 saat yine başlıyor korktum bende artık
sema_068 poyrazsema002 gazı çok var muhtemelen. Reflüaü var oğlumun. Mide bağırsak gazı olur dokunan bişey yer içerse hıçkırık tutuyor. 2 gün boyunca hıçkırdığını bilirim. Farklı bişey verdiniz mi ? Ağzına azıcıkta olsa sürdünüz mü
poyrazsema002 sema_068 evet çay kaşığının ucu ile yoğurt tattırdım emmiyor birde sadece mama ile besleniyor
sema_068 poyrazsema002 reflüsünü tetiklemiş. Gaz var çocukta. Lavman varsa aslında bi tane yapabilirsiniz bağırsaklar rahatlasın.
poyrazsema002 sema_068 aynen öyle götürdüm doktor a oda gaz dedi lağma verdim suan da onun sancısı ile uyumuyor çok kötü ağlıyor delirecem gerçekten
sema_068 poyrazsema002 sıcak suya oturtuyorum ben böyle durumlarda. Hıçkırık daha önce oluyo muydu? Yanlış anlamayın ama benim oğlumun besin alerjisi var mesela. Sindiremediği şeylerde yaşıyoruz bu durumu. Sık oluyorsa ve yoğurt da bu kadar arttıysa süte karşı hassasiyeti olabilir
poyrazsema002 sema_068 aşkım yok sütten dolayı değilmiş gaz birikmiş hep yogurt çünkü çok önceden de bir kere tattırmıştım olsaydı önce olurdu gaz sıkışınca mideye baskı yapıyormuş Buda hıçkırığa sebep oluyormuş öyle dedi valla bilmiyorum artık lağma kullandık geçti şükür bir sorun yok suan