Mervesengul Merhaba anneler merak ettiğim bir konuyu sizlere sormak istiyorum kızım 4 ay 20 günlük yaklaşık 1 aydır kucağımda oturmak istiyor doktorumuz 6 aydan önce oturmasını önermiyoruz diyor ama bu bebe kendi bayağı bayağı oturuyor 😅
espalp Mervesengul 3 buçuk aylıktan beri oğlum oturuyor. Şu an 5 aylık çok daha dengeli oturuyor. Yatırınca ağlıyordu kendisi oturunca gülmeye başlıyordu. Doktorumuza anlattık kendi istiyorsa hazırdır oturtun dedi. Otururken ağlarsa canı yanıyordur dikkat edin başlangıçta dedi. Ama öyle bi durum olmadı çok şükür
Gizemta Bizim doktorumuz 4.5 aylıkken destekli oturtmaya başla demişti. Şu an 6 aylık desteksiz az biraz oturuyor 😊 bi kaç haftaya oturur
Gizemta Mervesengul her doktor farklı birşey diyor 🤷🏻♀️ Biz de doğal olarak doğduğundan beri takibini yapan doktora güveniyoruz.. siz oturtmayın doktorunuz öyle dediyse 😕 4. Ay kontrolünde oğlum yatar pozisyondaydı tuttu kollarından oturur hale getirdi dengesine baktı 15-20 gün sonra destekli oturtmaya başlayabilirsin dedi bende kucağımda 5-10 dakka oturttum şu an bazen oturuyor kısa süreli düşüyor sonra 😃😃 yuvarlanmaya da başladı 6 ay 2 günlük bir anda beceri geliştiriyorlar gece güncelleme geliyor sanki 😄
Dorukveannesii Doktorumuz 6. aydan önce önermiyorum ama destekli oturduğu zaman öne eğilmiyorsa gün içinde az az oturtulabilirsin demişti 5. aydan sonra destekli oturmaya başladı