Merhaba anneler🌸 bebeğim tam 4 aylık oldu aslında acele etmek istemiyorum ama çok yelteniyor bize yani biz yerken ağızdan akan salyalar dudak şapırdatmalar, elleriyle heyecanlanmalar mı dersiniz hepsi var☺️çok şükür boynunu tutabiliyor ama henüz oturtmadım, denedim ama cuma kontrolümüz var doktorumuz görmeden oturtmak istemedim. Elma püresi yapıp verebilir miyim neler vermeliyim nasıl başlamalıyım?