dml991 Ben tam 6 aylıkken 3 gün kuralıyla sırayla yoğurt kabak havuç patates vs başladım. Önüne tabağıyla koyup gerektiği yerde müdahale ettim. Kaşık çatal da koydum nasıl kullanacağını neler yapabileceğini gösterdim. Tabi bir günde olmuyor alışması. belli bir süre oynayıp dökerek geçti. Yapamadı sinirlendi ağladı denedi tekrar tekrar derken alıştı. Sonra normal yemeklere geçince de yine serbest bıraktım. Sıkıldığı zaman ben yedirdim. İstemediği anda da asla ısrar etmedim. Hala da öyleyimdir 1 tabak yemeği yediği gün de olur. Kaşığın ucuyla alıp bıraktığı da. Kendi açlığına tokluğuna kendi karar vermesi önemli. Sonra zaten acıkınca iç güdüsel olarak kendini doyurması gerektiğini bildiği için önüne koyuyorum yiyor.