Merhaba hanımlar kızım 4.5 yaşında şu yaşına kadar asla tek başına oyun oynamadı artık ne yapacağımı şaşırdım nasıl olur bir çocuk niye ne sebeple asla oyun oynamaz aklım mantığım almıyor. 1 yıl önce tablet aldık sadece ondan öncesi de asla ama asla oyun oynamazdı. Zaten çok zor bir bebekti hiç ağlamadan mızmızlanmadan kendi başına 5 dk durduğunu hatırlamam tek bildiği ağlamaktı belki biraz büyüyünce oyun oynar biraz olsun ben de nefes alabilirim sanmıştım ama olmadı yine aynı yine. Tableti kaldır diyenleriniz olacak zaten son 1 senedir tablet var hayatımızda ondan öncesi yoktu ama yine aynıydı bu durum. Kaldırıyorum oyun oynamaya teşvik olsun diye o zaman da tek bildiği ağlamak. Saatlerce ağlıyor doğduğu günden beri hep böyle ağladığı için artık sinirlerim dayanmıyor ne olur bana yardımcı olun tek başımayım çok yoruldum hiç bir yere ayak uyduramaz her gittiğim girdiğim ortamlarda da böyle tek bildiği huysuzlanıp mızmızlanıp ağlamak