evlatkokusucennetkokusu Ailece grip olduk. Salgın var sanırım. Bebeğim 11 aylık geçen hafta aile hekimine götürdüm ciğerler temiz boğazı temiz bol bol burun yıka dedi. Çocuğun burnu artık yara oldu yıkamaktan. Serum suyu ile hava veriyorum. Zeytinyağı pekmez limon içiriyorum. Ne zaman nasıl geçer bu illet. Sanki hırıltıda var. Uyuyamıyor doğru dürüst burun şırıl şırıl akıyor
elifbarcin65 Geçmiş olsun canm benim oğlumda 11 aylık dün hapşuruyordu hep bu sabah grip olmuş Dungecede soğana karanfil batırıp yani başına koydm burnunu açıyor ve mikropları alıyor Artı ayaklarının altına zeytinyağı sarımsak sürdüm Kendimde emzirdigim için sarımsak bal limon kürünü yedim ona geçsin sütünden diye bal yasak ya 1 yaş altına bende kendim yiyorum ona geçiyor Parol da verdim öğlen şimdi bu şekilde ilerliyorum He birde sarımsaklı yoğurt verdim bebeme Sarimsaktan faydalan derim hemen toparlıyor bebekleri birde öksürük varsa tereyağ pekmez dene şıp diye kesiyor canm 🥰♥️
eslem00 elifbarcin65 tereyağ ve pekmezi nasıl veriyorsun balgam ve öksürük var kızım 6 aylık balgam için napabilirim
elifbarcin65 eslem00 canm 1 tatlı kaşığı tereyağ cezveye koy erisin üstüne 2 yemek kaşığı pekmezi ekle ısınınca kapat Ilıkken ver 1 tatlı kaşığı geçmiş olsn Sabah kalkar kalmaz ver yatarkende ver 2.gün farkı göreceksin🤎
pazartesisendromu elifbarcin65 bu karisim gercekten oksuruge iyi geliyor ama balgam atmaya bir sey bulamadim
pazartesisendromu elifbarcin65 doktora gittim uc gun once bogazinda da birsey yoktu yani gecmisti simdi cigere inmis balgami,kulakta da sivi var.onceden gecmezdi cigere.Antibiyotik,balgam sokucu,alerji hapi devam,burun spreyi ve bol bol burun yikama
elifbarcin65 pazartesisendromu Aaa çok geçmiş olsun canm balgam sıkıntı ya İyiki götürmüşsun Rabbim şifalar versin