Maksentug Merhaba hanımlar tam 2.5yaşını yeni doldurmuş oğlum var.öğlen 1saat uyurdu hep 16aylktan beri. Tam bu aralar öğlen çoook zor uyuyo neden böyle oldu? Kalkış ve gece yatış saatleri normal ve her zamanki gibi aslında anlamadım.bu bi dönem mi böyle ?
MerveH_ Maksentug dişleri tamamlandı mi tamamlandiysa yas sendromu olabilir benimki asla uyumak istemez ama hemen tık diye uyur huyları değişiyor bu dönemler 2 3 4 yas böyle geçiyormuş öyle okumuştum
Eailesi4 Maksentug Bu dönemde uyku reddi var bir kere bırakırsa çok zorlanırsınız bizde 2.3 ay sürdü uykuya direnme öğlen uyumayp 4.5 gibi çok uykuları geliyordu uyursan gece çok geç uyuyorlardı uyutmasam çok ağlıyorlardı öğlen uykusundan önce dışarı çıkardım banyo yaptırdım onları yoracak şeyler yaptım öyle biraz düzene girdik Diş çıkarıyor da olabilir bizde bu da vardı
MerveH_ Maksentug bazen sadece huysuzluk yaparlar ya benimki 11 aylik ne ateş var ne bisey sadece huysuzluk yapiyo bensiz bi yere gitmiyo ertesi gün patladı dislerj