Leylaa_ Kızım 3,5 yaşında artık başlamak istiyorum. Kakasini söylüyor. Ama cişini söylemiyor e bebekten kulot alacağım . Nasıl onu alıştırabilirim siz nasıl yaptınız .
gokceokur Leylaa_ bez tarzı külotlar kullanmayın bezi anımsatıyor. Bırakın altına kaçırsın ıslandıgını gördüğünde tuvalete yapması gerektiğini daha iyi anlayacaktır. 26 aylıktı oğlum gece gündüz tek seferde bıraktık bezi. İlk bir hafta geceleri bir hafta kaldırdım sonra Alez geçirdim işese bile kendi kalkıp söylesin dedim. Nitekimde kendi uyanıp çişim var dedi. Gündüz bir kere kaçırmıstı ıslanınca bidaha kaçırmadı