Benim de bebeğim 3 aylık ve aynı durumu yaşıyoruz. Doktoru reflü dedi gastrotuss başladık ama hiç bir işe yaramadı, şimdi metsile başladık ama sanki her geçen gün artıyor. Son 2 saatte 5.kıyafetini giydirdim artık o derece. Beslenme sıklığını azaltmayı düşünüyorum ama çocuk aç kalır diye de korkuyorum. Zor bir süreç, umarım güzelce atlatır hepimiz toparlarız 🙏🏽