Sunshine__ Kızlar sizler kuru fasulye yi nasıl yapıyorsunuz ben yapınca güzel olmuyor tarif verir misiniz?
askbebegimmbenim Sunshine__ valla ben kavanoz alıyorum haşlanmış tat. Yağ salça soğan kavuruyorum içine kuru fasulye varsa haşlanmış et koyuyorum az karabiber tuz ekliyorum sonra fasulyeyi geçecek kadar su koyuyorum sicak.15 dkikada oluyor çokta lezzetli oluyor eşim de beğeniyor. Çocuktan dolayı düdüklü kullanamıyorum korkudan böyle de lezzetli
bisenakillisinzaten Sunshine__ bir gece önceden Kuru fasulyeyi ıslıyorum. Soğan salça varsa kırmızı biber kavuruyorum üzerine 2 yemek kaşığı salça katıyorum Kuru fasulyeyi katıyorum üzerini 3-4 parmak geçecek kadar su koyuyorum düdüklüde 40 dakika pişiriyorum lokum gibi oluyor
Prensesannesi___ Sunshine__ birazcık haşla fasulyeyi tm mı sonra üstüne bir iki bardak soğuk su dök bir kaç saat beklesin sonra ister düdüklü de ister normal tencere de pişir ama istersen normal tencere de yap dağılmasın ben hep böyle yaparım
kurabiyevarsimitvar Dün akşamdan ıslıyorum. Soğan salça kavurup çok az domates konservesi katıyorum baharatlar, fasulye ve su.😄
NatashaRomanoff 1 kilo kuru fasulyeden kaç yemeklik çıkarıyorsunuz bende bunu sorayım bari hazır kuru fasülye postu açılmışken 😅 ben 3 yemeklik çıkarıyorum bazen az bazen normal oluyor o da herhalde fasülye kaynaklı diyorum 🤷🏻♀️
Snp57asel Sunshine__ kışın sobanın üstünde güzelce haşlıyorum yazında geceden ıslatıyorum kimi karbonat koyuyorlar ama bana göre o fasulyenin tadını alıyor ben koymuyorum sonra yağ salça toz biber tuz güzelce kavurup fasulyeyi de koyarım 1 2 dk su koymadan kavururum sonra yüzüne gelecek şekilde su koyarım