dilek19x 3 buçuk aylık bebeğim var mama kullanmaya başladık Biberon ile veriyorum ama içemiyor ya biberondan dolayı alışık olmadığı için ya da mamanın tadını sevmedigi için ama kullanmakta zorundayız nasıl alıştıra bilirim lütfen önerilerinizi bekliyorum
arasbek Bizde 3 ay 12 günlüğüz 5 gündür biberon deniyorum beceremiyor lamsinoh avent denedim napcm bilmiyorum 2 Ocak da işe başlamam gerekiyor