AliPoyrazz çok güzel çok zarif bi isim.benim bi arkadaşımın kızının adı inci diye ben düşünmemştim ama begendiğim bi isimdir.Ben hamileyken bana da çok yaptılar her bulduğum isme bi kulp taktılar.Mavi olsun dedim renkten isim mi olur dediler,güneş olsun dedim neymiş görümcelerin küçükken sevmediği biri varmış adı güneşmiş olmasın dediler,masal dedik eşimle kesn dedik yine bi kulp taktılar.Kızım doğdu ebe bebeği getirdi ismi ne dedi hala ismi yoktu kızımın.O anda Derin olsun dedim ona da şimdi diyolarki görümcem koymuş ismini güya insanı delirtmekte üstlerine yok kendi begendiğiniz ismi koyun boşverin.Şimdiki aklım olsa inat edip mavi ismini koyardım