hfueidjdjhebdb Kızımın çürük dişlerini anestezi ile tedavi ettirmeye karar verdik gün aldık çok zor oldu bu karar ama sayılı günler kala yine araştırıyorum beyine hasar verirmi sonradan sıkıntı yaşarmış?
Minigim38 hfueidjdjhebdb mr için vermişlerdi kızıma kaç aylikti hatirlayamadim şuan ama hiç etkisi olmadı mr den çıktık 1 2 saat gözetim altında bekledik bisey yemesin dediler o kadar sonrasında hiç bir sorun yaşamadık aynı yaşantısına devam ettik. Form vermişlerdi aneztezi uzmanına gitmiştik
hfueidjdjhebdb Bebeginibekkleyenn çocuk doktorumuz ile görüştüm eğer diş doktoru yapalım diyorsa yapın bişey olmaz dedi yaptırıp da pişman olan varmı diye buraya yazmıştım
annediyebiri hfueidjdjhebdb arkadaşım çocuğunu yaptırdı bir sıkıntısı olmadı kızım 3.5 yaşında sedasyon ile yapılsın dedi doktor yarı baygın oluyormuş size neden direk anestezi dediler
hfueidjdjhebdb annediyebiri hangisiyle yapacak bilmiyorum çarşamba günü konuşucaz sedasyonla yapılabilirse ve daha iyi olursa konuşcam
Pukaleka Bende gecen ay 3 yaş oglumun dişlerini genel anestezi ile yaptirdim. Oncesinde cok korktuk ama sorunsuz atlattik 2 saate yakin sürdü.
Pukaleka hfueidjdjhebdb teşekkür ederim. Kanal tedavisi ve dolgu yaptirdik. Bizde öncesinde çok tedirgin olduk fakat sorunsuz gecti. Size de çok geçmiş olsun.