Kızlar merhaba oğluşum 8,5 aylık uzun zamandan beri uykuyla başımız dertte. 4 aylıkken ilk dişlerini çıkardı ve üst düzey uyku geriliği yaşaldı o zamandan beri toparlayamıyoruz uykularını. Şu anda 6 dişi var ve gene çıkarıyor. 6 buçuk aylıktan beri yanımda yatıyor. 7. Ayda sallamaya başladım. Her 45 dk da bir kalkıyor alarm gibi bazen hemen uzatabiliyorum bazen uykusu bölünüyor saatlerce sürüyor. Beşiğine hala koymaya çalışıyorum ara ara yok reddediyor. Gündüz de aynı dk tutup sürekli not alıp uyku saatini 40. Dk da başına gidiyorum. Mama veriyorum olmuyor yemeğini geç veriyorum olmuyor . Her yolu deniyoruz . Sürekli uykusuz bitkin yorgunum, gündüz beni bırakmıyor asla ev işi bile yapamıyorum. Kendi de hep uykusuz sürekli bağırıyor evin içinde hönkürüyor resmen . Ailelerimiz uzakta destekçim yok. Kafayı yicem. Lütfen eleştirmeden akıl verin önerilerinize ihtiyacım var .