Tugcebb Acıyı, ağrıyı göğüs ucu halkasında mı hissederiz yoksa kitleyle beraber göğsün kendisinde mi ?
morpuantiye20 Tugcebb göğsün kendisinde hissedersin. Sıcak ve çok ağrılı olur. Ateş yapar. Sıtma tutar. Emzirirken canın yanar dokunamazsın göğsüne
Tugcebb morpuantiye20 Benim bebeğim meme reddi yaptı sağarak mama destekli gidiyordum sütüm bazen azalıyor bazen artıyor dengesiz. Geceden beri göğüs etrafımda bir şişlik var halka kısmında el değdiremiyorum acıyor. Geçer sandım ama geçmiyor iyce etrafı da göğüse doğru elimle baktıkça içtende şişiyor gibi gelmeye başladı. Mastit mi başlıyor acaba diye korktum
morpuantiye20 Tugcebb evet. Dengesiz geçişlerde olabilir. Olabildiğince boşaltmaya çalış memeyi. Emin değilsen bi acile gidip destek al. Yanlış yönlendirme yapmayalım canım. Geçmiş olsun