Arkadaşlar bebeğim 17 günlük başta sariligi olduğu için hemde kilo almadığı için mamaya başladık doktor dedi şuan günde 4-5kez mama veriyorum 30 CC memede emiyor ama memeden iyi verim alıyor mu anlamiyorum sizinde böyle olmuslugunuz var mıydı ya da var mı sanki iyi beslenmiyormus gibi en son kontrolde de çok az kilo almış ondan mamayı 5 e yükselttik duruma göre artirabilirsin dedi doktor birde ben anlamıyorum kimilerin memesinden çok güzel süt geliyormus ben süt sağma pompasını deniyorum o kadar süt çıkmıyor 30 CC bile dolmuyor sagdigimda